Aplikacje Stycznia

23:27

W styczniu odkryłam 3 aplikacje, które zajęły czołowe miejsce na moim telefonie. Myślę, że Was również zainteresują :)


A Color Story 


Aplikacja, której odkrycie sprawiło, że VSCO i SnapSeed poszły w odstawkę. 
A Color Story udostępnia nam wiele darmowych filtrów i efektów, które sprawią, że nasze zdjęcia będą prezentować się lepiej. Większość z tych filtrów pozwala nam na uzyskanie pięknie rozjaśnionych zdjęć, które w panującej estetyce podobają się chyba większości z nas. Poza automatycznymi opcjami mamy również zakładkę, w której możemy manualnie zmienić ekspozycję, kontrast, nasycenie czy wyostrzanie. Dodatkową funkcją, której brakowało mi w innych tego typu aplikacjach jest opcja edycji na krzywych. 
Dlatego jeżeli nie słyszeliście o tym programie to gorąco polecam sprawdzić, bo to chyba jedna z ciekawszych i lepiej zapowiadajacych się apek. 

Cosmetic Scan 


Do tej aplikacji miałam dwa podejścia i dopiero za drugim razem się przekonałam. Wynikało to z tego, że na początku gdy na nią trafiłam była w powijakach. Miała wiele niedociągnięć, które mnie irytowały i sprawiały, że aplikacja była mało intuicyjna. Jednak to wszystko było. W tym momencie Cosmetic Scan jest ciekawym rozwiązaniem dla wszystkich z nas, które czytają etykiety i ilość różnych chemikaliów w składach przyprawia je o zawrót głowy. Cała magia polega na zeskanowaniu kodu kreskowego produktu, a aplikacja wyświetla nam zdjęcie, opis produktu i substancje, które się w nim znajdują. Dodatkowo wprowadzone jest oznaczenie, które z nich są szkodliwe, komedogenne, alergenne, podejrzane o rakotwórczość, zakazane w UE i niewskazane dla kobiet w ciąży. Po rozwinięciu pełnego składu mamy opis wszystkich substancji i ich rolę w produkcie. Jeżeli jesteście z tych co czytają składy i próbują racjonalnie wybierać produkty to sprawdźcie koniecznie, a na pewno nie pożałujecie. 

 Canva


Canva to aplikacja, która jest mobilną wersją strony, na której możemy tworzyć szybkie projekty graficzne z gotowych materiałów. Jeżeli nie znacie strony Canva to polecam najpierw sprawdzić jej możliwości. 
Łatwo można stworzyć proste, estetyczne grafiki na bloga, fb czy instagram. 


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Pierwsza aplikacja to coś dla mnie ;) Bardzo fajne propozycje,też sobie zainstaluje na swoim telefonie :D
    Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygowałaś mnie pierwszą i ostatnią apką, na pewno sprawdzę :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń