❄Coraz bliżej Święta❄Inspiracje jak ubrać choinkę❄

13:06

Ubieranie to zdecydowanie mój ulubiony moment każdych Świąt. 
Zawieszanie bombek, łańcuchów, światełek wprawia mnie w świetny humor i wtedy dopiero czuję magię Świąt całą sobą. Przez wiele lat z mamą ubierałyśmy choinkę w jednym stylu kolorystycznym-na czerwono, na złoto, na srebrno czy na granatowo.
A jak Wy ubieracie choinkę w tym roku? 
Poniżej wstawiam Wam kilka inspiracji jak można ubrać świąteczne drzewko. 























źródło: Pinterest

Która choinka przypadła Wam najbardziej do gustu?

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Moja choinka jest trochę rustykalna: z plastrami pomarańczy i słomianymi ozdobami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją choinka będzie kolorowa kolorowa! :D Mam jeszcze bombki sprzed 20 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne Zdjęcia :) Ostatnia najlepsza, lubię takie klasycznie ubrane choinki

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje! :*
    Świetny blog! Świetne zdjęcia!
    Super blog na prawdę :)
    Pozdrawiam <3

    Mój blog:
    http://maaziix33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie choinka będzie chyba gotowa i nie trzeba będzie ubierać :)co do stylu tez mamy jeden, przeważnie różowo-srebrny :)
    krejzikarola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń