Koloryzacja w 2016 roku

19:03

Nowy rok oznacza nadejście nowych trendów we wszystkich dziedzinach. Jeżeli chodzi o trendy fryzjerskie to od kilku lat króluje ombre i wszelkie jego odmiany. Myślę, że to się szybko nie zmieni, ponieważ wciąż ten typ koloryzacji ewoluuje dając nam duże możliwości wyboru.
Jak wyglądają trendy na najbliższy rok?


Rose Gold Hair
Ten trend dopiero zaczyna się pojawiać, ale już bardzo wiele kobiet urzekł. Delikatne różowe zabarwienie nadaje charakteru włosom i jednocześnie sprawia, że właścicielka takich włosów nie przejdzie niezauważona w tłumie.







Metalic hair

Metaliczne, siwe włosy wyglądające nieco na babcine zdobyły rzeszę fanek i w nadchodzącym roku wygląda na to, że niewiele się w tej kwestii zmieni.





Platinium hair

Platynowe włosy straciły swój pejoratywny wydźwięk i przestały być kojarzone z tandetą. Stały się jednym z bardziej upragnionych odcieni blondu.




Ombre

Tak jak wspomniałam wcześniej ombre przeszło dużą metamorfozę ze swojej pierwotnej wersji. Klasyczne ombre to rozjaśnione końce i ciemne włosy u nasady. Wciąż ma wiele zwolenniczek, które są wierne tej klasycznej formie.




Sombre

To zmodyfikowana i bardziej naturalna odmiana ombre. Rozjaśnione pasma zaczynają się już od nasady włosów.




Bronde

To z kolei połączenie blondu z brązem. Taka koloryzacja pozwala uzyskać efekt włosów muśniętych słońcem.


źródło: Pinterest


Który trend podoba Wam się najbardziej? 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Chyba wiosną zdecyduję się na bronie. Wszelkie jasne odcienie nie są dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post, będę często zaglądac ;)

    Zapraszam do mnie www.blondievlog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatny i ciekawy post. Zawsze chciałam sobie zrobić ombre, ale teraz zdecydowanie bardziej podoba mi się bronde. Pozdrawiam, sandyxeyes.blogspot.com :).

    OdpowiedzUsuń
  4. 1,1,1 ! sa śliczne , no !
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam platinum i chciałabym mieć takie, ale boję się, że źle będę w nich wyglądała :<
    Mój blog
    Mój fanpage
    rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie kilka dni temu znowu zrobiłam sobie ombre :D Ale strasznie podoba mi się taki metaliczny kolor włosów ♥

    amelia-bloog.blogspot.com
    +KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej z tych tutaj koloryzacji włosów podoba mi się platyna jednak sama bym się chyba nie skusiła :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się najbardziej podoba 1,2,3, ale sama w życiu
    miałam dwa razy czerwone końcówki na brązowych włosach.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga i zostawiła
    po sobie ślad. Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam na konkurs!!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Metaliczne, albo platynowe to moje marzenie od długiego czasu. Niestety, jestem brunetką i trudno będzie mi do takich dojść, nie psując włosów. No ale dla chcącego nic trudnego, jak to mówią. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Platynowe, metaliczne i ombre ♥ najlepsze może kiedyś moje włosy będą takie ;*
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy wpis a zdjęcia są boskie ;) Pozdrawiam. agata115.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Te platynowe są kuszące :) Piękne zdjęcia ombre. Szkoda że tak mało fryzjerów umie dobrze robić tą fryzurę :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kolorowe włosy. Na razie miałam tylko farbowane na niebieski,a potem różowe. Jednak od jakiegoś czasu zastanawiam się na zrobieniem sobie nowej fioletowej fryzury, chociaż waham się jeszcze pomiędzy szarymi.
    Bardzo fajny posta, pozdrawiam i zapraszam do odwiedzenia mojej strony http://todaysincarnation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. te kolory bardzo mnie urzekły :D'
    Na wakacje farbuje się na biało

    OdpowiedzUsuń