Mój makijaż sylwestrowy

16:45

Hej kochani!

Sylwester już jutro, dlatego przygotowałam prosty makijaż sylwestrowy, który może Was zainspiruje.
Zapraszam do czytania! Sylwestrowy makijaż


1. Korektor

Sylwestrowy makijaż

Korektor to podstawa od której zawsze zaczynam swój makijaż. 
Rysuję nim dość duży trójkąt pod oczami, który dokładnie rozcieram.
Bardzo ważne jest żeby dokładnie zakryć ewentualne cienie pod oczami.
Tutaj akurat NYX, który dzięki swojej kremowej konsystencji świetnie stapia się ze skórą.
Następnie kilka kropek na drobne niedoskonałości.

2. Podkład


Sylwestrowy makijaż

Następnie nakładam podkład w celu ujednolicenia cery. 
Ten Lancome jest na codzień dla mnie zbyt ciężki, ale na wieczór sprawdza się idealnie.

3. Bronzer

Sylwestrowy makijaż

Bronzerem podkreślam kości policzkowe i delikatnie opruszam linię żuchwy i graniczną linię czoła tuż przy włosach.

4. Rozświetlacz


Sylwestrowy makijaż

 Rozświetlaczem rysuję "drzewko" zaczynając od nosa i kończąc na czole gdzie rysuję rozgałęzienie, które potem rozcieram.

5. Oczy

Sylwestrowy makijaż

Do makijażu oczu używam trzech cieni-beżowy, który nakładam pod brwi, nieco ciemniejszy wpadający w brąz, który nakładam na ruchomą linię pod brwiami oraz najciemniejszy, który rozcieram w kącikach. 

 6.Brwi

Sylwestrowy makijaż

 Brwi są bardzo ważnym elementem makijażu i nie należy o nich zapominać. Paleta do brwi NYX jest do tego świetna. Pozwala uzupełnić braki oraz nadaje bardzo naturalny odcień naszym brwiom.

7.Rzęsy

Sylwestrowy makijaż

Chciałam uzyskać jak największą objętość i długość rzęs dlatego użyłam dwóch tuszów-jeden firmy PUPA, a drugi Eveline.
Czerwony pozwala nadać rzęsom objętości, ale trzeba uważać bo jedna warstwa za dużo i tworzy efekt posklejanych rzęs. Tusz Eveline świetnie rozczesuje i wydłuża rzęsy. Także para idealna!

8.Usta


Sylwestrowy makijaż
Na usta nałożyłam moją ulubioną szminkę(stąd jej wygląd, bo używam jej bardzo często) marki Rimmel.



You Might Also Like

8 komentarze

  1. Przecież to jutro jest sylwester :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo mi się podoba :) jest wyrazisty

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż, prosty a nadzwyczajny :) http://czekolada23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zwykły a jednak wyjątkowy, świetny makijaż!
    agattax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy w takim makijażu nie będę dobrze wyglądać, ale podoba mi się na tobie. :D

    Mój blog
    Mój fanpage
    rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne produkty, boski efekt.Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. prosty ale ostry!;) super :)

    OdpowiedzUsuń