Koloryzacja w 2017 roku.

15:31

Koloryzacja włosów od czasu powstania ombre i pózniejszych jego odmian i ewolucji została przez nie zdominowana. O trendach na rok 2016 pisałam tutaj. Lekko spóźnione zestawienie trendów na bieżący rok znajduje się poniżej i muszę powiedzieć, że o wiele bardziej podobają mi się tegoroczne propozycje koloryzacji. Myślę, że każdy znajdzie wśród nich swój kolor, albo przynajmniej silną inspirację jak odświeżyć swoje włosy. 



Popielaty blond

To zdecydowanie mój tegoroczny faworyt i chociaż sama zrezygnowałam na dzień dzisiejszy z blondu to nie ukrywam, że kusi, oj kusi! 
Blond jest jednym z tych kolorów włosów, które zawsze będą pożądane. Popielaty blond czy też ash blonde to odcień wyważony między ciemnym, a jasnym blondem, który wpada delikatnie w odcienie szarości.




Dirty blonde jest zbliżony do popielatego blondu, wpadający w szarość. Charakteryzują go blond refleksy. 


Bronde 

 Koloryzacja, która była hitem 2016 towarzyszy nam również w tym roku. Dla przypomnienia bronde to połączenie blondu z brązem. 



Flamboyage


Technika farbowania włosów, która polega na tworzeniu na włosach refleksów odpowiednio w jaśniejszych lub ciemniejszych tonach dla podkreślenia głębi koloru. 





Granny hair 


To bardzo odważna koloryzacja w efekcie, której uzyskuje się włosy całkowicie siwe. Trend ten trwa już parę lat i wciąż zdobywa duże rzesze fanek. 





Dip Dye hair


Ten typ koloryzacji również jest skierowany do osób lubiących eksperymentować ze swoimi włosami i stawiających na odważne rozwiązania. Dip dye hair to farbowanie końcówek na kontrastujące z włosami kolory-różowe, fioletowe, zielone czy niebieskie. 



Blorange 

Połączenie jasnego blondu z odcieniem brzoskwiniowym. 





You Might Also Like

5 komentarze

  1. Popielaty blond to coś dla mnie i wahałam się z koloryzacją, ale jednak potrzebuję jakiejś zmiany i teraz jestem do niej zainspirowana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Blond z brzoskwinią - jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Granny hair strasznie mi sie podoba ale nie mam odwagi :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kolorki mi się podobają :) Zapraszam do siebie: http://makeupcoscokocham.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń