Pielęgnacja cery naczynkowej

12:09

Hej kochani!

Do napisania tego posta bardzo długo się zabierałam, ale chciałam odpowiednio długo stosować  produkty, aby w jak najbardziej rzetelny sposób opisać działanie.
Cera naczynkowa jest bardzo wymagająca. Niejednokrotnie przez złą pielęgnację borykałam się z rumieniem czy przesuszeniem. 
Bardzo długo szukałam idealnych produktów, które spełnią wszystkie moje wymagania i sprawią, że cera będzie wyglądała dobrze. Teraz, gdy w końcu znalazłam swoich ulubieńców chciałabym Wam po krótce ich przedstawić. 



Tonik różany do twarzy firmy Evree



O tym toniku nie muszę chyba za dużo mówić, ponieważ bezkonkurencyjnie zawładnął blogosferę i zdobył rzeszę fanek. Przejdę zatem do moich odczuć związanych z używaniem tego produktu.
Na początek zacznę może od podstawowego działania czyli przywracanie cerze równowagi. Dzięki buteleczce z atomizerem aplikacja jest bardzo prosta i przyjemna. Tonik ma natychmiastowe działanie łagodzące. Pozostawia skórę nawilżoną, odświeżoną i wygładzoną. Po dłuższym okresie stosowania zauważalne jest przygaszenie rumieńców. Szybko się wchłania i nie pozostawia lepiącej się warstwy dzięki czemu nie musimy długo czekać, aby nałożyć krem.
Świetnie sprawdza się do porannej i wieczornej pielęgnacji, ale też w ciągu dnia do odświeżenia. Myślę, że będzie idealnym zamiennikiem wody termalnej latem.

Nawilżający krem łagodzący reaktywność Oillan


Krem ten stosuję wieczorem i muszę powiedzieć, że jeżeli chodzi o nawilżenie sprawdza się świetnie. Nie mam cery bardzo suchej, dlatego poziom nawilżenia jaki ten produkt daje jest wystarczający. Przynosi ukojenie skórze podrażnionej, a przy tym nie powoduje pieczenia.
Bardzo szybko się wchłania i nie powoduje świecenia, dlatego spokojnie można stosować go pod makijaż.

Cena około: 13zł
Ochronny krem wzmacniający naczynka Oillan


Ten krem stosuję na dzień ze względu na  łagodzenie zaczerwienień związanych ze zmianą temperatur. Nawilża i pozostawia skórę wygładzoną i ukojoną. Bardzo dobrze nawilża. Ma dość gęstą konsystencję, ale równie szybko jak poprzednik się wchłania. Świetnie sprawdza się pod makijaż. Nie powoduje świecenia się skóry.
Cena: około 13zł

Pielęgnacja z użyciem tych kosmetyków pozwoliła wyciszyć cerę. Teraz w okresie wiosenno-letnim, gdy skóra zazwyczaj mi wariowała, nie odczułam tak bardzo zmiany temperatur. Skóra jest wygładzona i ujednolicona. Produkty te nie spowodowały zapchania porów jak bywało to wcześniej.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo przydatny post! :D Ja na szczęście nie mam cery naczynkowej ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tonik mnie zainteresował bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten tonik z Evree i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń