Odżywka Dove

11:29

odżywka Dove


Hej kochani!

Dawno nie było tutaj kosmetyków do włosów, a trochę się uzbierało fajnych, które są warte uwagi.
Firma Dove nie wzbudzała dotychczas mojego zaufania i zazwyczaj omijałam te produkty szerokim łukiem. Jednak w Rossmanie trafiłam kiedyś na promocję i po przeglądnięciu składu stwierdziłam, że warto spróbować, a akurat potrzebowałam odżywki do spłukiwania.
Muszę przyznać, że byłam mile zaskoczona działaniem produktu jednak zacznę od ogólnych informacji.
Konsystencja jest lekka, ale jednocześnie nie spływa z włosów dzięki czemu aplikacja jest bardzo wygodna. Produkt jest zamknięty w tubce co jest dla mnie dużym plusem, ponieważ nie ma problemu z wydobyciem resztek produktu jak to bywa np w przypadku odżywki z Alterry.
Działanie muszę ocenić bardzo dobrze. Myję włosy codziennie, dlatego też za każdym razem nakładam ją po umyciu i wmasowuję porządnie we włosy i po kilku minutach spłukuję. Od odżywek wymagam przede wszystkim wygładzenia i lekkiego nawilżenia co zdecydowanie ta odżywka zapewnia. Nie obciąża włosów co jest dużą zaletą przy mojej aktualnej bardzo intensywnej pielęgnacji,
Wadą, która może odstraszyć od zakupu odżywki jest jej cena. Uważam, że około 20 zł to dużo zwłaszcza, że przy szerokim wyborze tego typu produktów jednak większość z nas wybierze coś tańszego co działa równie dobrze lub nawet lepiej jak wspomniana przeze mnie Alterra. Jednak przy odpowiednim racjonalnym nakładaniu odżywka jest bardzo wydajna.

SKŁAD(poddałam analizie jedynie te składniki, które znajdują się do pozycji parfum)

cetearyl alcohol, cocos nucifera oil, stearamidopropyl dimethylamine, hydrolyzed keratin, hydrolyzed elastin, collagen, behentrimonium chloride,


cetearyl alcohol-  emolient, który poprawia właściwości aplikacyjne kosmetyku i wpływa na jego konsystencję. Tworzy na powierzchni włosów warstwę, która zapobiega nadmiernemu parowaniu wody oraz zmiękcza i wygładza włosy

cocos nucifera oil- emolient, który tworzy warstwę, która zmiękcza i kondycjonuje włosy.

stearamidopropyl dimethylamine- środek powierzchniowo czynny, który ma funkcję antystatyczną, emulgującą i odżywiającą włosy

hydrolyzed keratin/elastin- substancje filmotwórcze, hydrofilowe, rozpuszczalne w wodzie, które zmniejszają elektryzowanie się  włosów. Zwiększają lepienie i kleistość kosmetyku. Elastyna jest dodatkowo humektantem, który zapobiega wysychaniu produktu

collagen-włókniste białko, które stanowi jedną trzecią białka organizmu. Ma funkcję nawilżającą.

behentrimonium chloride-konserwant, który ma funkcję konserwującą i odżywiającą włosy



Stosowałyście tę odżywkę? Jak się sprawdziła na Waszych włosach?




You Might Also Like

0 komentarze