Wiosenny must have

15:10

W ostatnim poście pisałam o wiosennych porządkach w szafie, a dzisiaj pokażę Wam mój must have wiosenny. Wybrałam rzeczy uniwersalne, które uważam, że powinny się znaleźć w mojej garderobie na wiosnę.  W tym sezonie będą królować jasne kolory jak biel, pudrowy róż, beż we wszystkich odcieniach co mnie niezmiernie cieszy, ponieważ wiosenne stylizacje powinny być jasne i promienne. 

1. Kurtka


Niestety wiosna wcale nie oznacza pięknej pogody i 20 paru stopni, dlatego kurtka stanowi niezbędny punkt naszych stylizacji.
Kurtka skórzana znalazła się tutaj, ponieważ jest ponadczasowa i świetnie nadaje się na okres jesienno-zimowy jak i wiosenny.
Dżinsowa kurtka świetnie się sprawdzi w cieplejsze dni. Pasuje do większości stylizacji i możemy pod nią ubrać nawet np. biały sweterek.
Klasyczny beżowy płaszcz podobnie jak skórzana kurtka jest ponadczasowy i elegancki.
Narzutka w kolorze pudrowego różu to wybór na cieplejsze dni.

2.Spodnie
Jeżeli chodzi o tę część garderoby to nie mogło zabraknąć boyfriendów.
W tym sezonie jak już wspomniałam wcześniej królują jasne kolory stąd pojawiły się tutaj białe i pudrowo różowe spodnie. Z zakupem białych spodni noszę się już od jakiegoś czasu i myślę, że w końcu nadeszła na nie pora.
Ostatni wybór to zwiewne rozszerzane spodnie, które mają swoich zwolenników i przeciwników. Zamieszczone tutaj przeze mnie nie są typowymi dzwonami i myślę, że są idealne na wiosenne stylizacje.

3. Spódnice i sukienki
Nareszcie nadchodzi czas kiedy możemy nosić sukienki i spódniczki bez obaw, że zmarzniemy!
W powyższych modelach jestem zakochana. Oczywiście tutaj też postawiłam na jasną i pudrową kolorystykę oraz koronki i zwiewne wykończenia, które są bardzo dziewczęce!

4.Bluzki i koszule
A co z górą? Falbanki, koronki i mgiełki to zdecydowanie mój wybór. Sto procent kobiecości i delikatności.

5. Buty
Wysokich obcasów nie noszę, dlatego wybrałam cztery modele butów, które są niezbędne na wiosnę.
Lordsy królują odkąd się pojawiły i bardzo lubię ich uniwersalność. W sklepach znajdziemy modele od klasycznych po bogato ozdobione np. ćwiekami. Jeżeli chodzi o balerinki to w tym sezonie będzie się nosiło te, które w dużym stopniu zakrywają palce i mają wykończenia z gumką.
Jeśli sportowe buty to koniecznie kultowe convers'y i sneakersy, które ostatnimi czasy nosi się również do spódniczek i sukienek.

6. Dodatki








You Might Also Like

6 komentarze

  1. Bluzki z falbankami to coś co pokochałam jeeej! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i przydatny post! Zapraszam do mnie :) hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam braki w dodatkach. Torebkach w szczególności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez bardzo długi czas też miałam braki, a jak już kupowałam to jedną, którą nosiłam do ostatniego jej tchu.

      Usuń
  4. Ja ostatnio się skusiłam i zakupiłam sobie bomberkę. Myślę, że to też fajna sprawa jeśli chodzi o jesienne kurtki. Jakoś nie mogę nigdzie znaleźć pasujących na mnie boyfrendów, ale się nie poddam. Te spodnie podbiły moje serce i muszę je mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny must have. może za -30kg się w coś zmieszcze :D

    OdpowiedzUsuń