Mycie pędzli

15:17



Hej kochani!


Dzisiejszy post będzie poświęcony myciu pędzli do makijażu. To niezwykle ważne żeby odpowiednio o nie dbać i nie dopuścić do tego aby malować się brudnymi pędzlami. Zbiera się na nich wiele zarazków, które następnie aplikujemy na twarz. 
Metod na czyszczenie jest bardzo dużo jednak dzisiaj pokażę Wam najprostszą, którą osobiście najbardziej lubię.
Potrzebujemy jedynie mydła/szamponu i ciepłej wody. 
Bardzo ważny jest sposób trzymania pędzla podczas jego mycia-nie możemy dopuścić do zamoczenia stycznej skuwki z trzonkiem pędzla. Moczymy jedynie włosie.
Mycie wykonujemy ruchem okrężnym zaczynając od wykonywania ich na mydle. Trzeba pamiętać żeby robić to z wyczuciem żeby nie naruszyć naturalnego kształtu włosia. Następnie te samy ruchy wykonujemy na dłoni aby skutecznie oczyścić pędzel. Kolejny krok to dokładne wypłukanie pozostałości mydła i delikatne odciśnięcie pędzla. Należy pamiętać żeby robić to delikatnie, ponieważ przy zbyt mocnym ucisku czy pociągnięciu możemy wyrwać włosie i niestety taki pędzel nie będzie się już do niczego nadawał. 
Do osuszania pędzli ja z reguły wykorzystuję kant komody na której rozkładam ręcznik papierowy i układam pędzle tak, aby włosie wystawało poza mebel. 











You Might Also Like

4 komentarze

  1. bardzo przydatny post ;) cieszę się że tu wpadłam
    Pozdrawiam i zapraszam na bloga 21-letniej mamy http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie zamówiłam jajeczko do mycia bo nigdy nie wiem o co pocierać, żeby zmyć szczególnie róż:)
    zapraszam do siebie: www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za ten patent, mega przydatne, bardzo fajnie że dodałaś filmik :) tak niewiele trzeba żeby zadbać o nasze pędzelki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za ten post! Ja zazwyczaj prosiłam kogoś o umycie mi pędzli, sama bałam się to robić, ale teraz spróbuję :)
    alexianero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń