Tusz do rzęs Eveline Big Volume Lash Natural Bio Formula

21:25

    Hej kochani!
Dzisiaj podzielę się z Wami ulubieńcem ostatnich miesięcy, który króluje w mojej kosmetyczce. 
Moja historia z tuszami do rzęs jest bardzo długa. Przeszłam już przez bardzo duży wachlarz cen i marek. 
Czego się nauczyłam?
Dobry tusz to nie koniecznie drogi tusz.


Eveline tusz do rzęs


Eveline Tusz do rzęs

DOSTĘPNOŚĆ
Dużą zaletą tuszu Eveline jest jego dostępność, ponieważ znajdziecie go np. w drogerii Hebe za około 17 zł. 

PIERWSZE WRAŻENIE
Opakowanie jest bardzo estetyczne, a zielonkawy odcień zdecydowanie przykuwa uwagę.
Ważnym elementem dla mnie jest poręczność części ze szczoteczką dzięki czemu aplikacja tuszu jest wygodna.

DZIAŁANIE
Silikonowa szczoteczka z gęsto rozmieszczonymi igiełkami umożliwia dokładne rozczesanie rzęs.
W efekcie rzęsy są wydłużone, a przy tym wyglądają naturalnie.

WYDAJNOŚĆ
Dzięki silikonowej szczoteczce nabieramy wystarczającą ilość produktu przez co tusz jest bardzo wydajny. W moim przypadku starcza na około 2 miesiące.

Podsumowując, jakie dostrzegam zalety?
  • wydłuża rzęsy 
  • nie kruszy się
  • silikonowa szczoteczka, która ładnie rozczesuje rzęsy
  • nie rozmazuje się
  • wydajny
  • łatwo się zmywa 
  • cena
  • dostępność
Jeżeli chodzi o wadę to mam awersję jedynie do trwałości. Nie utrzymuje się cały dzień, ale też nie kruszy się ani nie osypuje. 

Próbowałyście? Używacie? Jaki jest Wasz ulubiony tusz do rzęs?


You Might Also Like

1 komentarze