Jesienne inspiracje

22:44



Hej kochani!
Jesień nas dopadła, a co za tym idzie koniec z upałami i nadszedł czas krótkich deszczowych dni.Muszę Wam powiedzieć, że mnie cieszy taki stan rzeczy :) Nie jestem fanką lata i temperatur rzędu 30 stopni. Wolę jesień i zimę mimo deszczu czy śniegu. Wtedy wystarczy ubrać ciepły sweterek i opatulić się szalikiem <3Uwielbiam jesienne i zimowe wieczory, to właśnie wtedy mój mózg pracuje na najwyższych obrotach;) Ponadto po ciężkim mroźnym dniu nie ma nic lepszego niż gorąca herbata, czekolada czy grzane wino.
Poniżej trochę jesiennych obrazków,które kojarzą mi się z jesienią.


Jesienne inspiracje



Inspiracje jesienne


Jesienne inspiracje


Jesienne inspiracje


Jesienne inspiracje


Inspiracje jesienne


Inspiracje jesienne


Inspiracje jesienne


Inspiracje jesienne


Inspiracje jesienne


Inspiracje jesienne


Inspiracje jesienne


Jesienne inspiracje


Jesienne inspiracje


Inspiracje jesienne


Inspiracje jesienne


Inspiracje jesienne


Jesienne inspiracje


Inspiracje jesienne


Inspiracje jesienne


Jesienne inspiracje


Jesienne inspiracje

You Might Also Like

4 komentarze

  1. nigdy nie piłam grzanego wina, może warto spróbować ;)
    tak naprawdę zawsze jesienią i zimą piłam mnóstwo herbatek :)
    świetne inspiracje <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo osób twierdzi, że jesień jest bardzo dołująca jednak w pewnym sensie też ją lubię. Tylko właśnie takie jesienne wieczory w ciepłym sweterku dają czas na takie głębsze przemyślenia, co jest bardzo fajne.
    Podobają mi się te zdjęcia są takie klimatyczne ;D


    http://strongwomeen.blogspot.com/2015/09/dresslink-klikamy.html – jeżeli możesz to poklikaj w linki w tym wpisie to dla nas bardzo ważne ;) Jeżeli napiszesz ich cenę to się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy wpis ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń