Aktualizacja włosów-laminowanie

14:28

Ostatnie  2 miesiące były moją intensywną walką o poprawienie kondycji włosów, które pewnego mrocznego dnia postanowiły zacząć żyć własnym życiem bez względu na pielęgnację. Naprawdę nie wiem co się stało, że ich kondycja tak drastycznie się pogorszyła. Zawsze myślałam, że to włosy blond są najbardziej wymagające i potrzebują najwięcej uwagi, ale to jednak właśnie wtedy były w najlepszym stanie. W tym momencie mogę śmiało stwierdzić, że powoli odzyskują siły. Postanowiłam sprawdzić jak będą zachowywać się po laminowaniu żelatyną, które swego czasu robiłam regularnie.
O laminowaniu pisałam już kiedyś tutaj  (znajdziecie tam przepis na mieszankę do laminowania). Dlatego, żeby się nie powtarzać napiszę  to o czym nie wspomniałam kiedyś, czyli  dla kogo laminowanie i jakich efektów możemy się spodziewać.


Najważniejszym aspektem jest  u kogo ma szansę sprawdzić się najlepiej.

W tym momencie pojawia się kwestia porowatości włosów. Tak naprawdę szczególną ostrożność powinny zachować osoby z wysoko porowatymi włosami. W tym przypadku może dojść do przeproteinowania. Jeżeli macie właśnie takie włosy spróbujcie zmieszać żelatynę z mocno nawilżającą maską lub olejem, które Wasze włosy lubią najbardziej.


Po co i jakich efektów można się spodziewać?


Laminowanie to pokrywanie włosów swego rodzaju filmem, który ma nasze włosy zabezpieczyć przed między innymi uszkodzeniami mechanicznymi. Dlatego zabieg laminowania jest świetnym rozwiązaniem jeżeli potrzebujecie wygładzenia  i marzycie o pięknych lśniących włosach. Włosy po laminowaniu zdecydowanie mniej się puszą i stają się bardziej miękkie, gładkie i łatwiejsze do rozczesania.

Im zdrowsze macie włosy, tym lepszy efekt uzyskacie.

Tak jak wspominałam moje włosy dopiero wracają na właściwe tory i w tym momencie wyglądają tak:


Mimo, że są całkiem miękkie to niestety ich wygląd pozostawia wiele do życzenia. Dążę do kondycji, w której wyglądały tak:



Napiszcie koniecznie jakie miałyście doświadczenia z laminowaniem włosów. A może macie jakiś inny sposób na wygładzenie włosów? 



You Might Also Like

1 komentarze

  1. Laminowałam kiedyś włosy - jak dla mnie nie było żadnego efektu, ale wiadomo wszystko zależy od typu i struktury włosa :)

    OdpowiedzUsuń