Garnier czysta skóra-tonik i żel oczyszczający, czyli duet do dogłębnego oczyszczania cery.

11:42

Hej kochani!
Dzisiaj przedstawię Wam mój ulubiony żel do mycia twarzy do którego często wracam oraz brata z tej samej serii, który niestety nie sprawdza się u mnie w swoim pierwotnym przeznaczeniu, ale dla którego znalazłam inne zastosowania do których nadaje się idealnie.
Zapraszam do czytania!


Garnier Czysta Skóra-żel oczyszczający


OPAKOWANIE
Żel zamknięty jest w wygodnej buteleczce o pojemności 200ml z  pompką dzięki czemu możliwe jest wydobycie odpowiedniej ilości produktu.

KONSYSTENCJA I ZAPACH
Żel jest gęsty dzięki czemu bardzo wydajny i świetnie się pieni.
Zapach jest mocno eukaliptusowy i o ile mi nie przeszkadza może być drażniący ze względu na intensywność.

DZIAŁANIE
Produkt dogłębnie oczyszcza i pozostawia wrażenie skrzypiącej skóry. Zmniejsza problem świecenia się skóry. Przy jego stosowaniu zauważam mniej pojawiających się wyprysków niż przy stosowaniu innych żeli. Mam cerę wrażliwą i naczynkową i nie zauważyłam, aby żel ją wysuszał, ale to kwestia indywidualna czy spowoduje przesuszenie cery, dlatego należy uważać przy jego stosowaniu.


Garnier Czysta Skóra- tonik oczyszczający


OPAKOWANIE

Poręczna buteleczka o pojemności 200 ml

ZAPACH

Tutaj zapach nie jest już tak przyjemny jak w przypadku poprzednika. Tonik ma intensywną alkoholową woń, która jest spowodowana wysoko usytuowanym alkoholem w składzie.

DZIAŁANIE

Bardzo silne oczyszczanie, które jest widoczne na waciku po przetarciu skóry.
Jednak ze względu na alkohol w składzie nie jestem w stanie używać produktu na całej twarzy, bo bardzo wysusza. Znalazłam jednak inne zastosowania w których ten tonik sprawdza się idealnie. Pierwszym jest punktowe przecieranie wyprysków-tonik działa antybakteryjnie i przyspiesza gojenie się stanów zapalnych. Kolejnym zastosowaniem i jednocześnie moim ulubionym jest przecieranie skóry na dekolcie oraz pleców. W sferach tych nie zauważyłam przesuszania i pojawiające się pojedyncze wypryski są zdecydowanie rzadsze.

Stosowałyście te produkty? Jak się u Was sprawdziły?

You Might Also Like

2 komentarze

  1. uwielbiam produkty Garniera, ale niektóre z tych kosmetyków wysuszają mi skórę. Można teraz na necie zamówić próbkę z Garniera, czekam :D .

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ten żel :)

    OdpowiedzUsuń